5 Εξαιρετικοί λόγοι για να επανασχεδιάσετε τη σελίδα σας

design-website

Στις μέρες μας, η πρώτη εντύπωση του κοινού για την επιχείρηση σας βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά από την ιστοσελίδα σας … έτσι ο επανασχεδιασμός της είναι μία διαδικασία που πρέπει να την “πάρετε” στα σοβαρά. Απαιτείται σκέψη, χρόνος, και, ενδεχομένως χρήματα, αλλά η ανταπόδοση του αποτελέσματος μπορεί να είναι τεράστια. Αξίζει να σημειωθεί πως “επανασχεδιασμός” δεν σημαίνει απαραίτητα πως πρέπει να αλλάξετε το branding σας ή όλα τα σχεδιαστικά σας στοιχεία. Στην πραγματικότητα μπορείτε να τροποποιήσετε τις λειτουργίες της ιστοσελίδας σας ώστε να είναι πιο αποτελεσματική-φιλική προς τον χρήστη και να πετύχετε τους στόχους του marketing που έχετε θέσει.
Παρακάτω παρουσιάζονται 5 σημαντικοί λόγοι που θα σας κάνουν να σκεφτείτε τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.

1) Δεν έχετε τα αποτελέσματα που θα θέλατε
Η ιστοσελίδα σας είναι λειτουργική και όμορφη σε σχεδιασμό; Τέλεια! Αλλά αν ακόμα συνεχίζετε να μην έχετε τα αποτελέσματα που θα θέλατε, τότε πολύ απλά δεν χρησιμεύει κάπου. Η ιστοσελίδα σας αποτελεί μια βάση για τους πελάτες σας κι έτσι τα δεδομένα που θα εμφανίζονται σε αυτήν θα πρέπει να πετυχαίνουν αυτό το στόχο. Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα, ήρθε η ώρα για τον επανασχεδιασμό. Σκεφτείτε πως αυτή η δράση μπορεί να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες σας! Αναρωτηθείτε:
• Υπάρχουν σελίδες προορισμού (landing pages) που δίνουν τη δυνατότητα στον χρήστη να μάθει περισσότερες πληροφορίες ή είναι απλά αισθητικά ευχάριστη χωρίς κανένα ουσιαστικό περιεχόμενο;
• Υπάρχει μεγάλος όγκος κειμένων;
• Η εμφάνιση της ιστοσελίδας σας ταιριάζει με το προφίλ της εταιρίας; Απευθύνεται απευθείας στο κοινό σας;

2) Ο σκοπός της ιστοσελίδας σας έχει αλλάξει
Το πιθανότερο είναι ότι όπως οι περισσότερες επιχείρησεις, έτσι κι εσείς έχετε μια αρκετά ρευστή στρατηγική μάρκετινγκ σας είναι αρκετά ρευστή και οι αλλαγές αντανακλούν στα αποτελέσματα. Εσείς προφανώς δεν χρειάζεται να επανασχεδιάσετε ολόκληρης της ιστοσελίδας για να πετύχετε ένα καλό marketing, αλλά μπορείτε να ελέγχεται συχνά αν η ιστοσελίδα σας εξακολουθεί να είναι προσαρμοσμένη σε νεότερα σχέδια marketing.

3) Η ιστοσελίδα σας δεν είναι λειτουργική
Πιθανόν να έχετε δει ιστοσελίδες που δυσλειτουργούν. Η δική σας μπορεί να μην ανήκει σε αυτή την κατηγορία, αλλά μπορεί να εξακολουθεί να μην είναι φιλική προς το χρήστη. Μπορεί να υπάρχουν στοιχεία στο site σας που το κάνουν λιγότερο αποτελεσματικό και εσείς να μην το έχετε συνειδητοποιήσει. Η λειτουργικότητα θα πρέπει να είναι το επίκεντρο για εσάς, διαφορετικά δεν θα υπάρχει επισκεψιμότητα. Αναρωτηθείτε:
• Μπορούν οι επισκέπτες να βρουν εύκολα βασικά πράγματα στην ιστοσελίδα σας, όπως στοιχεία επικοινωνίας;
• Η πλοήγηση στην ιστοσελίδα προκαλεί σύγχυση στο χρήστη;
• Είναι κρυφά κάποια σημαντικά περιεχόμενα;
• Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας είναι πλήρως ανανεωμένα;

4) Η ιστοσελίδα σας δεν ανταποκρίνεται
Περισσότερο από Το 17% της επισκεψιμότητας προέρχεται από κινητές συσκευές. Αν η ιστοσελίδα σας δεν είναι συμβατή σε αυτές τότε πιθανόν να χάνετε πελάτες. Είναι γνωστό πως οι χρήστες κινητών συσκευών θέλουν μία εύχρηστη εικόνα της ιστοσελίδας σας. Οπότε αποτελεί βασική προτεραιότητα για την εταιρία σας.

5) Οι ανταγωνιστές σας έχουν αλλάξει την ιστοσελίδα τους
Προφανώς, δεν χρειάζεται να αλλάζετε την ιστοσελίδα σας κάθε φορά που την αλλάζουν οι ανταγωνιστές σας. Αν κάνουν αλλαγές που βελτιώνουν σημαντικά την κατάταξή τους και στα αποτελέσματα αναζήτησης έχουν καλύτερη κατάταξη από εσάς, τότε ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσετε κι εσείς κάποιες αλλαγές. Αν αφιερώσετε λίγο χρόνο στην ιστοσελίδα του ανταγωνιστή σας και συνειδητοποιήσετε ότι μπορεί να προσφέρει στο χρήστη περισσότερα από τη δική σας, τότε πρέπει να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας. Η διατήρηση της ιστοσελίδα σας στην κορυφή αναζήτησης δεν πρέπει να είναι ο μοναδικός σας στόχος, αλλά αν δεν βρίσκεστε σε καλή κατάταξη λόγω υψηλού ανταγωνισμού τότε πρέπει να αναλύσετε και να εφαρμόσετε κάποιες ρυθμίσεις marketing.

Πηγή: hubspot.com