Γιατί να διαφημιστείτε μέσω του Google Adwords;

google-adwords9 λόγοι για να το χρησιμοποιήσετε:

1. Για να προσελκύσετε νέους πελάτες
Στις μέρες μας, το 90% των ανθρώπων χρησιμοποιεί το Google για να αναζητήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Στα αποτελέσματα που θα λαμβάνουν οι χρήστες θα υπάρχουν διάφοροι ανταγωνιστές σας, εσείς θα υπάρχετε;

2. Άμεση Ανταπόκριση
Όταν ενεργοποιηθεί η διαφήμισή σας στο Adwords, από την πρώτη κιόλας στιγμή η επιχείρησή σας θα αρχίζει να εμφανίζεται σε χρήστες που ψάχνουν για το προϊόν σας ή την υπηρεσία σας.

3. Ολοκληρωμένη ενημέρωση
Μπορείτε να δείτε πόσοι άνθρωποι έχουν δει και έχουν κάνει κλικ τις διαφημίσεις σας άμεσα. Επίσης, παρέχονται λεπτομερής εβδομαδιαίες και μηνιαίες αναφορές.

4. Πληρώνετε μόνο για τα αποτελέσματα
Με το Google Adwords πληρώνετε μόνο εάν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας ώστε να επισκεφθεί τη σελίδα σας. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί χρήστες θα δουν την διαφήμισή σας αλλά στην πραγματικότητα δεν θα πληρώσετε τίποτα γι’ αυτό.

5. Ευελιξία και έλεγχος
Σε περίπτωση που η ιστοσελίδα σας αντιμετωπίζει κάποια τεχνικά θέματα και δεν λειτουργεί προσωρινά, μπορείτε με πολύ εύκολο τρόπο να σταματήσετε τις διαφημίσεις σας στο adwords και να τις ξαναβάλετε σε λειτουργία όποτε θέλετε. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα να διαχειριστείτε όπως θέλετε τον προϋπολογισμό σας, είτε να τον αυξήσετε, είτε να τον μειώσετε. Τέλος, υπάρχει πλήρης έλεγχος και ευελιξία για άμεσες αλλαγές για τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν ώστε να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα.

6. Μπορείτε να ορίσετε εσείς τον ημερήσιο προϋπολογισμό διαφήμισης
Ένας ειδικός μπορεί να σας συμβουλέψει να επιλέξετε έναν κατάλληλο προϋπολογισμό, ώστε η διαφήμισή σας να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη απόδοση, καθώς επίσης και να σας αναφέρει τα πιθανά κλικ που πρόκειται να γίνουν με το συγκεκριμένο κόστος.

7. Εύκολη και άμεση ακύρωση
Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε το λογαριασμό σας στο Adwords μπορείτε να το κάνετε online και άμεσα.

8. Εμφάνιση διαφημίσεων στο Youtube.com και στο Gmail.com
Οι διαφημίσεις σας μπορούν να προβάλλονται σε διαδικτυακούς τόπους που είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένοι.

9. Τοπική στόχευση
Για παράδειγμα αν είστε αρχιτέκτονας με έδρα τη Θεσσαλονίκη και θέλετε να στοχεύσετε σε ανθρώπους που αναζητούν αρχιτέκτονες σε ακτίνα 30 χιλιομέτρων γύρω από τη πόλη, μπορεί να γίνει εύκολα και αποτελεσματικά. Επίσης μπορείτε αν θέλετε να στοχεύσετε μόνο σε αγγλόφωνες χώρες του κόσμου ή να στοχεύσετε οπουδήποτε στον κόσμο και σε οποιαδήποτε γλώσσα. Οι παγκόσμιες δυνατότητες είναι απεριόριστες.